Hvordan du kan støtte os

Gør hverdagen lidt nemmere

Støt os som medlem:

Du kan støtte dette arbejde ved at melde dig ind i Støtteforeningen, idet medlemskontingentet er basis for foreningens virksomhed.

Som medlem kan du desuden være aktiv på flere måder; Der er brug for dine ideer, dit engagement, din medvirken og din mening.

Indmeldelse:

Indmeldelse kan ske ved henvendelse til kassereren, eller andre fra Støtteforeningens bestyrelse. Kontingent:

Medlemskontingentet er:

• For enkeltmedlemmer: 150,- kr.
  • For ægtepar/samboende: 300,- kr.
  • For foreninger, institutioner og virksomheder: 750- kr.

Støt os med en donation:

Støtteforeningen arbejder på at skaffe økonomiske midler til støtte for aktiviteter på Sct. Maria Hospice, og til opfyldelse af ønsker hos indlagte, pårørende og personale.

Støtteforeningen har bl.a. givet penge til flygel, møbler, kunst, musik, hjælpemidler samt kurser for frivillige på Sct. Maria Hospice.

Vi er derfor meget glade for enhver pengegave/donation, der måtte tilfalde Støtteforeningen.

Ønskes dette kontaktes en fra bestyrelsen, der vil guide jer videre.