Sekretær

Arbejdsopgaver:

Som lægesekretær på Sct. Maria Hospice har man et meget alsidigt job.

En del af arbejdsdagen går med at besvare telefonopkald både fra kommende patienter, pårørende og samarbejdspartnere som fx privatpraktiserende læger, hjemmepleje og sygehuse.

Man står for alt det administrative omkring patienters indlæggelse og udskrivelse, og det vil ofte være herfra, der ringes til nye patienter, når vi har en ledig plads.

Kontoret har åbent fra kl. 08.00 - 15.30 på hverdage.

Tilbud til patienter og pårørende:

Når man som ny patient eller pårørende kommer til Sct. Maria Hospice, vil administrationen ofte være de første personer, I møder.

De hjælper gerne med stort som småt, - så er der noget, I har brug for hjælp til, så kom gerne forbi kontoret og spørg.

Eksempler på hvad jeg kan være behjælpelig med:

• Bestilling af frisør, fodterapeut mm.
  • Bestilling af transport, taxa, Falck mm.
  • Bestilling af mad i køkkenet til pårørende.
  • "Vejviser" til Vejle by og omegn.
  • og meget meget andet - bare spørg.