Sekretær og bogholderi

Kontorets åbningstid: kl. 08.00 - 15.30

Arbejdsopgaver:

Min vigtigste opgave er at holde styr på økonomien. Sammen med hospicelederen udarbejder jeg budget og årsregnskabet,

samt løbende regnskabsopfølgning. Alt til godkendelse i bestyrelsen.

Jeg er sekretær for bestyrelsen og varetager regnskabet af "Liljekontoen" som indeholder hvad vi modtager af gaver, donationer og arv.

Jeg laver ansættelsesbreve. Indgår servicekontrakter. Opkræver betaling fra regionerne for patientophold. Herudover hvad der ellers er af administrative opgaver.

Tilbud til patienter og pårørende:

Sammen med lægesekretæren sidder jeg på kontoret fra 8.30 til 15,30, på alle hverdage. Vi tager imod besøgende, samt besvarer indgående telefonssamtaler.

Jeg tager imod betaling for mad til pårørende. Jeg kan hjælpe med netadgang.

Den gode historie fra hverdagen:

Vi havde en patient som havde en rigtig god cognac, som han gerne ville nyde i selskab med andre. Da hustruen ikke kunne lide det blev det så mig.

Kl. 15,30 når jeg fik fri, havde han og hustruen dækket kaffebord og så fik vi kaffe og cognac, mens vi løste verdenssituationen.

luk Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere