Bogholderi

Kontorets åbningstid: kl. 08.00 - 15.30

Min vigtigste opgave er at holde styr på økonomien. Sammen med hospicelederen udarbejder jeg budget og årsregnskabet,

samt løbende regnskabsopfølgning. Alt til godkendelse i bestyrelsen.

Jeg er sekretær for bestyrelsen og varetager regnskabet af "Liljekontoen" som indeholder hvad vi modtager af gaver, donationer og arv.

Jeg laver ansættelsesbreve. Indgår servicekontrakter. Opkræver betaling fra regionerne for patientophold. Herudover hvad der ellers er af administrative opgaver.

Sammen med lægesekretæren sidder jeg på kontoret fra 8.30 til 15,30, på alle hverdage. Vi tager imod besøgende, samt besvarer indgående telefonssamtaler.

Jeg tager imod betaling for mad til pårørende. Jeg kan hjælpe med netadgang.